Årskrönika del 2

Tisdagen den 7 januari
 
 
 
Nu i höst fick jag äntligen alla papper på Siri, så nu är hon vår hund på rktigt! I september blev det ju också klart med köpet av mitt föräldrahem, så nu är Robert och jag ägare till två fastigheter. Min mamma bor ju såklart kvar i huset så länge hon kan. Men nu blir det lättare att bokföra saker som min verksamhet kostar och förbrukar. Dessutom blev fastigheten en jordbruksfastighet i samband med köpet vilket också så klart är jättebra.
 
 
 
Stellmagg och jag körde min barndomskamrat Renee på hennes bröllopsdag nere vid Vikbron och han skötte sig som vanligt jättebra. Och som vanligt blev jag supersentimental och bölade hela dagen!
 
 
 
Blir många bilder i mina inlägg nu, eftersom det är omöjligt att få till uppdelningar av stycken och liknande på bloggen. Det här är jag och barnen på en av träningarna i Kälen i somras. Kan man ha bättre häst än Stellmagg?! Tror inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0