Trådtjack

 
Jag har legat minst sagt lågt med mitt lufarslöjdande men nu har det lossnat lite! Fick massor av inspiration, när jag fyndade några fina glaskupor på Erikshjälpen i Sundsvall. Mitt första alster blev en ljuslykta som ska hängas på väggen. Sedan har jag gjort en matchande så nu är det ett par.
 
Blev hyfsad om jag får säga det själv. :) Har gjort flera krokar/hängare som ser lika ut fast utan kupan. De blev nästan ännu finare! Köpte på mig massor av elefantråd på Panduro, så nu jäklar ska här skapas fina ting!
 
Vi håller på för fullt just nu med att göra om selkammaren till fikarum och friggeboden, som tidigare varit fikarum, ska bli en övernattningsstuga där jag även ska visa upp/sälja mina sjöjdgrejor. Har massor av idéer som jag hoppas kunna förverkliga så det blir en fin stuga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0