Höga benets harem

Onsdagen den 16 januari
 
Det ser ut som att såväl ledningar som toalettstol höll "infrysningen"! Vi har tinat upp hela toan och det verkar som att inget blev skadat otroligt nog. Nu blir det till att fixa väggfast element så nåt liknande inte kan hända igen.
Har jobbat två dagar och går in på bästa biten på mitt schema ; är ledig i 7 dagar nu! Men innan man vet ordet av är det dags att sätta sig i bilen och fara till Ånge igen.
 
Fick ett dussin höns av en kompis förra veckan och trodde att jag skulle få ordentligt med ägg nu, men det blev snarare tvärtom. Fast hönsen kan ju ägga dåligt om de blir oroliga så jag hoppas att det vänder. Tycker det är så roligt varje gång jag kan plocka in några ägg från mina alldeles egna höns! Jag tog och nackade några tuppar, eftersom både Anna och jag hade flera och jag tycker det räcker med fina Höga benet. Nu ska jag bara försöka få till nåt gott av dem!
 
Höga benet med sina damer.
 
Lyckades få tag på en tid hos frissan på fredag för att försöka snygga till kalufsen lite. Jösses vilken utväxt på slingorna jag har! Har egentligen inte råd, men får väl kosta på mig till Robert 40- årsskiva!
 
 
Måste lägga upp en bild på ett megablåmärke jag fick efter att ha hamnat i vägen för en hungrig minishettis. Agnes gjorde ett våldsamt utfall mot Penny, när jag höll på att hänga upp hönäten i hagen och jag lyckades få överarmen i vägen. Jävlar, vad ont det gjorde!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0