Elsa 1 år

Söndagen den 17 april

Idag fyller vår minsting 1 år. Tänk vad fort det går! Vi skippade kalas idag och väntar till i påskhelgen i ställer. Det var tur också för hon har varit/är lite krasslig. Jag hoppas det blir nåt med öronen igen.

Idag var vi upp till Ånge kyrka med Jack, Penny och lilla Molly och hade åsneridning efter gudstjänsten. Om man bortser ifrån att det tog 40 minuter att övertala Jack att kliva in i transporten, så tyckte jag att det blev mycket lyckat. Jack skötte sig verkligen bra med tanke på att han inte varit på nåt liknande förut och jag tror att han gjorde mest succé. En man trodde att han var mamma till Penny! Tidningen var där och jag hoppas vi kommer med i morgon. Det vore väl jättebra reklam för mig!
På tisdag flyttar Molly och nu börjar det kännas ångestfyllt! Önskar jag inte vore så blödig!

Vad skönt det är med lite värme efter denna långa vinter! Till och med jag har slutat använda långkalsonger under ridbyxorna. Bara tjälen försvinner helt så ska jag köra igång med att byta lite stolpar och fixa beteshagar. Och så har vi två stora vedlass att ta itu med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0