Oförändrat

Lördagen den 20 mars

Har nyss kommit in från stallet. Fick i henne lite mer vätska (lösning plus att hon drack lite själv), men hon gör ingen ansats att kliva upp och tungan hänger ut. Robert och jag vände henne vid halv ett och jag har masserat hennes ben lite. Hon låg i alla fall med huvudet uppe när jag kom och hon skriade när hon hörde Jack och Dasiy ropa på henne. De är ute i hagen och Penny står som sällskap i boxen bredvid. Vet inte om jag ska tolka hennes oförändrade tillstånd som att hon i alla fall inte blivit sämre eller om jag ska vara bekymrad över att hon inte blivit bättre.
Själv är jag så trött att jag skulle kunna gråta en skvätt och nu när jag gav hästarna hö så dansade det prickar framför ögonen. Trodde nästan jag skulle vara tvungen att sätta mig i hagen en stund, men jag släpade mig hem och ska försöka sova lite innan jag måste ut igen.


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Men herregud! Har inte använt datorn på hela helgen och läser det här nu! Fy sjutton! Jag håller verkligen alla tummar jag har för att hon ska ha blivit bättre nu! Många kramar!

2010-03-21 @ 15:45:04
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0