Gnäll, gnäll och åter gnäll!

Måndagen den 1 mars

Jag fick ju komma till doktorn i fredags igen och fick flera nya mediciner bla rinexin mot bihålorna som är helt igentäppta, värktabletter som är ofarliga att äta som gravid (Dexofen) och Mollipect mot slemhosta. Tycker jag inte gör annat än stoppar i mig tabletter, uppemot 20 st om dan. Men nu är penicillinkuren över i alla fall, men den var ju helt verkningslös i alla fall. Dexofen ger i alla fall effekt ihop med Alvedon, så jag sover nog nästan 5 timmar varje natt i alla fall. Doktorn påstod att en sån här halsinfektion kunde hålla i sig i 4 veckor! Två kvar då bara! Jippee! På förmiddagarna kan jag prata skapligt nu innan jag blir för ansträngd, men innan jag har hostat och harklat igång mig på morgonen får jag inte fram ett ljud. Tja, nån gång ska man väl vara tyst också!

Har varit ut och tagit några bilder med nya kameran i alla fall. Kolla in istapparna på Pennys täcke!





Vadå hage? Jag trivs bättre här där jag kan vräka i mig mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0