Utrensning!

Torsdagen den 22 juni

Idag gav jag mig i kast med att rensa ut garderoben och det var välbehövligt. Jag fick till en rågad Ikeabag till Erikshjälpen och så kastade jag ungefär lika mycket. Tänk vad många plagg man har som bara tar plats och inte används! Hittade prislapp på en del t o m! Nu känns det i alla fall MYCKET bättre! Brukar alltid hitta pengar när jag sorterar kläder och så även denna gång: 250 kronor. Rekordet är 1100 som låg i ett par ridbyxor! Vadå koll på sin ekonomi!?:)

Har även grävt och lagt ut betongplintar för Astrids lekstuga som förhoppningsvis kommer på plats i morgon. Trodde att jag skulle ha hunnit greja lite med den till hennes födelsedag, men det sket sig. Å andra sidan så är hon lika nöjd ändå, hon har varit in och tittat i den (den står på en släpvagn just nu) och ser fram emot att få leka i den.

Min ridning har varit obefintlig. Längtar till jag får lite tid ge mig ut på en tur! Men eftersom Robert har semester och vi verkligen ska ägna oss åt renoveringen, så kan det dröja. Vi hade väl tänkt komma iväg på en liten semestertripp till också. Alla gipsskivor är på plats och spacklingen börjar bli färdig i vårt blivande sovrum. Jag har ju som de flesta vet så gott som allting i grönt i mitt hus, men nu har jag bestämt mig för att satsa på beige-brunt med lite svarta inslag. Hoppas jag inte ångrar mig! 


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Jadu, jag önskar också att jag hann rida ordentligt. Så ordentligt så att när man rider kan man rida ORDENTLIGT, om du förstår hur jag menar... Inte bara skritta runt lite på en trött, otränad gammal häst...

Men man kan kolla in den här bloggen: http://sensation.devote.se/ och drömma sig bort lite...

2010-07-23 @ 09:16:56
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0