Bra musik

Tisdagen den 21 juli (egentligen onsdag, klockan är ju ett!)

Idag gjorde vi klart det sista på Elsas rum och Astrid och jag har flyttat in alla hennes grejor. Astrid var riktigt generös och ville skänka bort halva sitt bohag till lillasyster. Tror att det blev riktigt bra till slut. Har svårt att fatta att vi äntligen har fått klart där. Bara att ge sig i kast med nästa rum!

Fick hem Astrids lekstuga idag och ska försöka hinna börja måla i morgon. Får nog börja använda bärselen lite mer till Elsa, så jag kan pyssla med annat samtidigt som hon får vara nära. Tycker mest att jag springer runt och byter blöjor och ammar. Förstår faktiskt de kvinnor man hört talas om som gått med bröstet framme utan att märka det själv. En vacker dag öppnar man väl dörren med tutten ute! Har i alla fall mindre än fyra kilo kvar nu till min vikt innan graviditeten. Tycker det har gått skapligt fort att tappa mammahullet. Och vore det inte för att jag är sån godisnarkoman (äter godis varje dag!) så kanske det hade gått ännu fortare.

Såg en otäck video på en stackars åsna:


Stackarn plågades i hela TRETTIO minuter! Och detta ska vara roligt! FY!

Lite bra musik på det för att lätta upp stämningen:


JÄTTEBRA!!!:
http://www.youtube.com/watch?v=T2NEU6Xf7lM

BÄST!!!!:


Enligt alla uppgifter ska Kevin Bacon träffat sin fru Kyra Sedgwick när de gjorde TV ihop 1988, men jag slår vad om att hon syns hastigt i filmen och till och med i den här snutten (dansande blondin 0.40). För er som inte har koll på det (de flesta som läser detta skulle jag tro!Är väl bara jag som håller koll på sån kändisfakta)så är det hon i serien The Closer bla. De är så fina ihop! Hur som helst, de som inte blir upppiggade av den här låten är bortom all räddning!

Kommentarer
Postat av: olina

men gud vilken hemsk filmsnutt!

2010-07-21 @ 15:37:24
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Karina

Jag vägrar kolla på den hemska filmen. usch

Lite bilder på de nya rummen vore väl trevligt ;-)

2010-07-22 @ 10:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0