Längtar!

Fredagen den 29 januari

Åh, vad jag längtar till i morgon då jag får sänka ner min kropp i ett varmt jacuzzibad! Ojojoj! Ikväll blir det nog tidigt i säng om jag ska hinna med allt i morgon bitti innan vi ska fara. Måste hämta en höbunt, släppa ut åsnorna och mocka och göra i ordning åt dem inför kvällen (typiskt att det skulle bli så jäkla kallt!) och skjutsa Astrid till Lena och Ulf. Helst ska detta hinnas med innan klockan 10 för jag vill shoppa lite i Birsta innan vi får tillgång till hotellrummet. Skulle vilja titta på en ny digitalkamera, eftersom Astrid har förstört den vi har. 

Ellen och Olina hade varit hit efter skolan idag och mockat. Synd bara att de mockade fel stall dvs det nedre! Där vill knappast åsnorna stå, när det är så kallt, så jag fick göra i ordning åt dem i det övre i stället. Nu står de nöjda och mumsar hö i värmen, t om Hubbe gick in frivilligt.

Kommentarer
Postat av: olina

Men typiskt att vi skulle mocka i fel stall..

Se till att ha det mycket bra på hotell och allt :)

2010-01-29 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0