Filmkunskap

Fredagen den 27 augusti

Gjorde Telias filmutmaning i kväll och nu har man verkligen inga höga tankar om sig själv vad gäller filmkunskap. Såg reklamen på TV och tänkte att experten skitlätt skulle få storspö! Herregud, nu är jag minst sagt ödmjuk! Blev så chockad att jag inte kommer ihåg det exakta resultatet, men tror det var lite över 170 av 250. Fattar ni!? 70 fel. Nej, nu lägger jag mig och drar täcket över huvudet och skäms! Utmana mig gärna och se vad ni kan åstadkomma.

Åh, vad roligt med så många kommentarer! Mycket roligare att skriva ofta om man får lite gensvar. Själv har jag av och till problem att kommentera på en del bloggar, fram för allt AnnaPannas. Där måste jag av nån jävla anledning skapa ett nytt konto varje gång! Fan, vet vad jag gör för fel!

I morgon kommer Robert hem och då är det slut på att sitta som en idiot framför datorn halva natten! Hm, måste kanske dra damsugaren lite över golven så jag inte blir avslöjad!

MEN FÖR HELVETE!!!!!!!!HÄR SITTER JAG SOM EN JÄVLA MUPP OCH GLÖMMER HELT BORT SUPERNATURAL!!!NU HAR VÄL DET BRUNNIT ÄNDÅ!!!

Kommentarer
Postat av: ellen

allt är i sin ordning i och med att du glömmer det ;)

2010-08-28 @ 00:10:46
Postat av: elin

det började inte fören halv ett i vilket fall som helst? :d

2010-08-28 @ 11:34:52
Postat av: olina

haha, ja men du brukar ju inte se så mycket utav avsnitten ändå,

2010-08-28 @ 22:06:34
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0