Inget än!

Måndagen den 12 april

Verkade Stellans hovar plus att jag körde honom en sväng, allt för att starta i gång bebisen, men hon visar inga som helst tecken på att vilja komma ut. Det enda som hände var att jag fick ont i svanken!

Fick Daisys sadel idag och jösses, vilket fint skick det var på den! Ser helt oanvänd ut. Den passar väldigt bra på Jack också, så det blir till att försöka få tag i en till. Minst! För Olina vill ha en till Afrodite också, men då måste bomvidden vara lite bredare.

Börjar tro att jag har småfolk i stallet, eftersom vi har hittat kaninerna tillsammans två gånger på bara ett par dagar. Första gången var båda inne i Fia-Lottas bur och och luckan upptill var öppen, sen idag var luckan på sidan öppen och båda sprang  lösa i boxen. De lär ju säkert haft roligt!

Jag har Supernaturalabstinens och sitter och söker på nätet efter scener från nya säsongen. Hittade några snuttar som gjorde mig upprörd! Jag trodde ju att Dean och Jo skulle få ihop det, men icke! Tragiskt! Och kvällen före har Jo avspisat Deans inviter under förevändning att hon vill ha sin självaktning kvar! Fnys! Dåre! Sista natten på jorden med Dean Winchester, vem behöver ha självaktning!




http://www.youtube.com/watch?v=RKrDly2JhUQ&feature=related


Nej, om man skulle springa några kilometer på löpbandet kanske och se vad som händer?! Å andra sidan stukar man väl kanske nån vrist med den här extravikten att släpa på. Bäst att avstå!




Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Åh! Har ni löpband? Jag blir så avis...

2010-04-13 @ 08:27:09
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com
Postat av: olina

haha, ja det där med löpbandet verkar ju inte så bra :)

2010-04-13 @ 17:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0