Ledig helg

Fredagen den 23 oktober

Isas nya ägare trivs enligt vad hon rapporterat mailledes jättebra med henne. De har kört nån gång och varit ut och ridit barbacka och allt hade gått bara bra. Känns skönt att höra!
Ravalliac har börjat sätta sig upp mot mulorna och nu flyttar han sig inte för någon. Inte ens Pennys hesa väsningar tillsammans mes bakåtslickade öron skrämmer honom längre. Jag har börjat ge honom groddolja  tillsammans med krafftfodret. Jag tycker det är en dunderkur för pälsen och om det inte vore så jävla dyrt skulle jag vilja ge det till alla djur.

I morgon ska vi fira mammas födelsedag här hemma hos oss, eftersom vi har större kök. Men först tänkte jag hinna med att greja i stallet. Jag vill helst få upp en lampa på baksidan stallet vid höet. Det är inte så roligt att famla i mörkret sena kvällar och tidiga mornar! Nu är jag så rädd för djurens skull sen flera sett en stor varg här i Tirsta. Hoppas den bara är på genomresa.

Vi tittade på My Bloody Valentine i onsdags. Den var riktigt bra, men inte fan var DVDn nån 3D. Via efterforskningar på nätet har det visat sig att det finns två versioner och naturligtvis var det inte 3D versionen som fanns till uthyrning. Det syndes så väl på vissa scener att det skulle fått mycket bättre effekt i 3D, bla en där en man fick käken avsliten och den kom flygande mot kameran. Nåja, man kanske kommer över den andra versionen nån gång! I vart fall så var den mycket sevärd. Robert fick avnjuta flera scener med helnakna kvinnor och jag Jensen Ackles från Supernatural. Tycks som att gossarna "Winchester" fastnat i skräckfilmsträsket.

http://www.youtube.com/watch?v=TItTjEJYFD

Har hittat en annan skräckfilm som verkar sevärd:
http://www.youtube.com/watch?v=wRF7JRPwTOI&NR=1



Kommentarer
Postat av: olina

det känns som om ni alltid lyckas med 3D filmerna :)

2009-10-23 @ 21:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0