Många bloggbesökare

Torsdagen den 1 oktober

Idag hann jag ta Stellan på en ridtur på ridbanan och det var verkligen härligt. Önskar att jag hann träna riktigt lite oftare. Hur många gånger har man inte fantiserat om att äga ett eget ridhus, så man kunde rida sena kvällar oavsett väder. Nu är väl Drömvinsten på Lotto uppe i nästan 170 miljoner, så jag får väl komma ihåg att köpa en kupong! I alla fall så tänker jag varje gång jag rider min fina häst att jag aldrig kommer att hitta en lika underbar till. Stellan är så otroligt nära perfekt man kan komma!

I morgon ska jag besikta min gamla Volvo. Håll tummarna för att den går i genom! Växellådan är ju inte den bästa, men har jag tur håller den ett tag till.

I morgon kommer ju också de som ska provrida Isa och jag hoppas verkligen att de gillar henne. De hade ju en fjording sen förut, som dessutom var lite grinig och kunde kicka åt folk, så så de tycker nog om henne om inte annat för att hon är så väldigt snäll.

Igår hade Robert hyrt den nya filmen med Jakob Eklund. Vem tror ni slocknade redan till förtexterna? Jag kan om jag anstränger mig erinra mig en scen i nån hiss där en man blev skjuten och dog, men resten vete väl fan.

I helgen var det rena rekordet vad gäller antalet besökare på min blogg! Herregud, jag kan snart dra in pengar på reklam och liknande om det här håller i sig! Lite undrande är jag ju dock vad detta våldsamma intresse kommer sig av. Både kul och skrämmande!

Jag har frusit så djävulsk de senaste dagarna, så jag undrar hur jag ska överleva när det blir -20 grader.Hoppas att det är en sorts "invänjningsperiod" bara. Jag har i alla fall tagit fram Roberts gamla kalsonger från hemvärnet, så jag kan sova gott!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Jag tror också på (och hoppas!) att det är en invänjningsperiod. Fryser så tuttarna nästan ramlar bort och det är ju inte så lämpligt senare, då får man ju mjölkstockning som ett brev på posten.... :/

2009-10-02 @ 09:48:23
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com
Postat av: D

Då hann du åtminstone med början av filmen, det är ju alltid något. :P

Jag var i alla fall en av besökarna i helgen. :)Man blir så nyfiken på vad du ska skriva om härnäst så man måste kika in lite då och då för att kolla läget.

2009-10-02 @ 16:33:54
Postat av: olina

det har ju blivit super kallt! Man får ju ha på sig dubbla tröjor minst och raggsockar snart! :)

2009-10-03 @ 18:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0