Äntligen lite piggare

Måndagen den 16 november

Min "ogynnsamma effekt av vaccineringen", som läkaren kallade det, håller på att släppa och jag är feberfri äntligen, men all ork är långt ifrån tillbaka. Jag har sovit så mycket de senaste två veckorna att jag borde kunna vara vaken ända fram till jul. Jag är fortfarande väldigt täppt i näsan, men det kan ju bero lite på att jag är gravid också. När jag gick med Astrid var jag täppt i näsan varje natt sista månaderna. Jag har inte orkat att skjutsa Astrid till dagis och Robert far så tidigt att dagis inte har öppnat, så hon har varit hemma med mig. Eftersom jag har legat utslagen på soffan mest hela tiden har hon härjat fritt och det vete väl tusan hur hon ska komma tillbaka till vanliga rutiner igen. Idag var hon på dagis några timmar, för att det inte ska bli så chockartat när hon ska börja vara där hela dagar igen. Hon var inte sugen på att bli lämnad och blev jätteledsen när jag for, men sen när jag kom för att hämta henne ville hon inte hem

Jag har haft väldigt lite bilder här den senaste tiden, eftersom jag inte kunnat hitta vår kamera, men häromdagen dök den upp i ett skåp hos mamma. Så nu tänkte jag uppdatera med lite färskare bilder på bla Jack som har blivit mycket finare i hullet redan. Typiskt att jag skulle bli så här dålig sista tiden som jag fortfarande klarar att rida! Det har gått ett par veckor sen jag red sist nu och inte lär jag hinna rida så många gånger till innan jag blir för otymplig.

Det verkar som om högre makter försöker hindra mig från mitt Supernaturaltittande! I går var jag för första gången på MYCKET länge riktigt pigg på kvällen. Vad händer? Jo, jag skulle titta lite på Law and Order innan Supernatural började. NATURLIGTVIS glömde jag att byta kanal och hade nog missat hela programmet om inte Robert försynt undrat om inte det hade börjat. Vad i hela helvete ska till för att jag ska kunna få avnjuta ett helt avsnitt ostörd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0