Laddning inför träningen

Fredagen den 22 maj

I morgon bitti drar jag och Elin i väg till Skule för vår efterlängtade träninghelg. Vi har slitit hårt hela eftermiddagen och kvällen för att packa allting, men nu tror jag äntligen att allt är med. Stellans vagn var vi tvugna att tränga på släpvagnen, eftersom vagnens hjulbredd är 1.38 och släpvagnen visade sig vara 1.37. Men med lite milt våld fick vi på den! Hoppas nu bara att någon hjälper oss att lasta på den på söndag. Vi har bunkrat upp med chips, kexchoklad, lösgodis, cheddarpopcorn och Coca-Cola, men frågan är när vi ska hinna äta upp allt. Jag börjar mitt sista körpass på lördag klockan 20.00.

Vi var till kliniken i onsdags för vaccinering och slutmätning och Afrodite klarade C-ponnygränsen med 0.6mm.Vilken tur! Olinas första tävling blir den sista maj i Härnösand.

Vi bjöd ju på grillat i torsdags och jädrar vilken otur vi hade med vädret. Robert stod under ett parasoll och grillade och jag fick låna ut varma tröjor till gästerna, som satt och skakade på altanen. Efterrätten som bestod av färska jordgubbar och glass fick vi avnjuta inomhus. Men det ändå ganska lyckat. Gott var det också!

Detta får bli ett av mina kortaste inlägg hittills. Jag ska bänka mig framför TVn och äta lite av mitt inhandlade godis (köpte faktiskt en extra godispåse!). Vi hörs efter helgen!

Kommentarer
Postat av: olina

det är inte den sista maj, utan den näst sista maj:) overkad hade hon inte klarat C-ponny gränsen:P

2009-05-25 @ 17:35:59
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0