Stellans fina form

Måndagen den 6 juli

Stellmaggs underhull har ju ofta varit ett bekymmer, men nu ser han riktigt fin ut. Det brukar han i och för sig alltid göra på sommaren. Fattas lite på ryggen dock.



Nu är det nio åsnor anmälda till utställningen, så jag hoppas att den blir av. Det ska komma några hingstar faktiskt, så jag hoppas att Esmeralda eller Penny brunstar den helgen! Det kan faktiskt stämma bra med deras brunstcykel.

Regnet gör underverk med vår nysådda hölägda, som har varit torr som en öken. Tror nästan att det har vuxit massor i natt. Hoppas att den blir fin till nästa år. Då ska jag plöja om en del av den gamla sommarhagen som storhästarna går i nu. Fick hem ett lass med 8 höbalar i går kväll och vilken jäkla tur att jag täckte över dem med presenning.

Astrid är jättefebrig och grinig, men Robert har semester, så vi behöver inte ta ut några VAB dagar. Hon pekade tidigt i kväll på dörren till sitt rum och villle självmant gå och lägga sig.

Åh, vad jag längtar till nästa säsong av Supernatural! Det är ju bara skit på TV:n! Avnjöt faktiskt Thriller med Michael Jackson i går kväll. Hemskt att säga, men det har inte spelats så bra musik på musikkanalerna sen han dog!

För er som undrar varför jag vill ha en mula.Kolla länken nedan!
http://www.youtube.com/watch?v=OaMSvccpgUU

Och så lite Supernatural!
http://www.youtube.com/watch?v=NwlE9ye8iEo&feature=related

Kolla in hjälmen på mopedföraren! Herregud, jag kan inte sluta skratta!
http://www.youtube.com/watch?v=5xyn-9cn0nE&feature=related

Kommentarer
Postat av: Maria =)

Men vilken fin blogg du har "köksan".

Hoppas att du får rätt mängd mjölk nu ;-)

2009-07-08 @ 21:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0