Stressig tid

Nu har det verkligt gått lång tid sedan jag skrev sist. Tänk om dygnet kunde vara åtminstone 3-4 timmar längre! Tycker att jag är i gång hela tiden, men det vete väl fan om jag får nåt vettigt gjort! Har i alla fall kommit igång med julbelysningen på huset idag.Passade på att börja medan Astrid sov lunch. Har även storstädat och möblerat om i vardagsrummet dvs flyttat soffan och fotöljen. Tror att det blev bra. Jag är ledig i dag och i morgon, jobbar sedan fredag, lördag och söndag och eftersom jag tar fram allt julpynt till första advent, så gäller det att ligga i. Robert är knappast till någon hjälp eftersom han är förkyld och ligger nedbäddad och ojar sig. Ni vet när en karl är riktigt förkyld! Jag är sugen på att åka en sväng till Sundsvall i morgon också, men hur det ska hinnas med vet jag inte. Anna-Lena och Maria var in en sväng och jag bjöd på en ny glögg som jag hittade på Ica häromdagen. Den är gjord på päronjuice och jag som inte gillar glögg i vanliga fall tycker att den är supergod.

På julskyltningen i Fränsta ska jag ha åsne och ponnyridning på Konsum (ska ta några timmar kompledigt på söndageftermiddag för att hinna) tillsammans med tjejerna. Hoppas att Penny och Hubbe sköter sig. Lägger ut några bilder från förra gången vi hade ridning (Ulla var ju med också).





Har hunnit med att åka släde flera gånger i helgen. Först på lördagen körde Elin och jag Isa, sen körde vi Stellan och Bestmaggan på söndagen. Vi hade underbart väder och av bjällrorna fick jag riktig julkänning. Bjällerklang, bjällerklang!
Avslutar med några bilder från kliniken som jag fått av Olina.




Kommentarer
Postat av: Maria J

Tack för den jätte goda glöggen!

Kram Maria

2008-11-26 @ 19:40:11
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Postat av: Ellen

snygga bilder iaf :) men jag kan inte komma till tirsta förns på söndag, ska bort idag och imorgon :/

2008-11-28 @ 07:58:11
URL: http://ellenhagg.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

Nu måste du kolla in min blogg! Om två dagar åker vi.... Tjohoooo!!!

2008-12-01 @ 08:01:07
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com
Postat av: olina

nu vill vi ha ett blogginlägg:)

2008-12-01 @ 20:04:07
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0