Fredagkväll

Fredagen den 14 november
Vi fick besked i dag om att mamma ska få flytta ner till Sundsvall på måndag. Om hon blir kvar där ett tag, så blir det betydligt lättare att hälsa på henne.

Har varit och nattat alla djuren och jag måste säga att det är en underbar känsla att veta att alla har mat och vatten och mår bra tack vare min omsorg. Lite egoistiskt kanske men jag mår så bra när de mår bra. Det är ju samma sak med Astrid. När hon är mätt och belåten och har somnat för kvällen och man kikar in på hennes rum och stoppar om henne, så känner man sig nästan sjukt lycklig. Inga juveler och smycken till mig tack! Hellre något mer djur att ta hand om. Min sambo delar dock inte min åsikt. Han är något vresig efter att ha kört hö i mörkret efter jobbet och skadat höbordet med frontlastaren. Tack och lov är han inte långsint, så en god natts sömn gör nog susen.
Nu ska jag kika på westernfilm med Kevin Costner, Open Range. Är ett stort Kevin Costnerfans och just denna film är ju jättebra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med dig det är en underbar känsla och man känner att djuren är tacksamma.



Mvh Maria

2008-11-14 @ 23:01:00
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Postat av: Frun

Hurra för kortsinta människor!

2008-11-15 @ 01:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0