200 chokladbollar

Söndagen den 14 december

Jäklar vad en vecka går fort! Har inte hunnit titta in på min blogg sen jag skrev sist. Mycket att göra på jobbet och mycket att göra hemma. Astrid var sjuk fredag och lördag men är bättre nu. Dessvärre tror jag att jag håller på att bli förkyld igen. Hoppas att det blir en lindrig förkylning denna gång.

Bakade 200 chokladbollar på jobbet häromdagen plus 190 punschbollar. Blev en hel del rullande! Har även gjort 200 ischoklad, 150 bitar risbräck och en hel del fudge. Man blir faktiskt äcklad av dessa stora mängder!

Åsnorna har stått inne flera nätter, eftersom det har varit så kallt och det innebär ju en del extra arbete med ut och insläpp och mockning. Längtar efter mildare väder. Vill dock inte ha töväder. Ett par minusgrader är lagom.

På tisdag ska jag åka till Sundsvall och shoppa lite julklappar och julmat. Har ju bara köpt ett par julklappar hitills, men det ska det bli ändring på. Är ni färdiga med era julkort? Själv har jag inte ens börjat!

Då är det dags för Supernatural i kväll igen! Ni bänkar er väl?

Kommentarer
Postat av: Karina

Åh här är man klar med julklapparna sedan länge. Började i september. ;-)



Vad är förresten Supernatural?!

2008-12-15 @ 08:25:28
Postat av: Anonym

Jag skulle gärna vilja ha recept på punchbollar!

2008-12-17 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0