Supernatural fan!

Lördagen den 11 januari
 
Ingen hemlighet direkt att jag är ett Supernatural fan! Åh, vilken bra serie! Riktigt bra skådisar i alla roller och Jensen Ackles är ju världens superpudding! Okej då, Jared Padalecki tål väl att tittas på. Har t.o m en mapp i datorn som heter Supernatural där jag lägger in bilder jag hittar på nätet. Eller så lägger jag upp dem på Elins facebook! :)
 
 
 
Supernaturalfans över hela världen gör så otroliga bilder! Så roliga och häftiga!
 
 
Den här hemska halkan fortsätter. Det kom en del snö i natt men det blev ju snarare mer förrädiskt nu när djuren inte ser halkan. Mork körde undan Agnes från sin höhög i går så hon hoppade ut på blankisen och jag trodde hennes sista stund var kommen! Hon halkade ner på knä, hoppade upp igen och for omkull helt flera gånger. Jag sprang för att hämta en sandhink men hon hade otroligt nog tagit sig tillbaka på halkfri mark, när jag kom tillbaka. Hon verkar dock otroligt nog klarat sig helt oskadd. Hörde idag att Hanna som hade Rosalea förut hade en riktigt läskig incident med sin Poitou åsna Noice, som gick omkull och var en hårsmån ifrån att glida ner i ån. Men de klarade sig också oskadda, tack och lov!
 
 
 
Tänkte slänga ut julgranen idag, men gjorde allt annat istället, så det blir ett nytt tappert försök i morgon! Texten till bloggen fortsätter att krångla, så jag ber om ursäkt att det ser konstigt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0