Långrittsplaner

Måndagen den 13 januari
 
 
Har haft en kanondag på jobbet idag! Glada arbetskamrater och jag fick dessutom chansen att jobba med min "gamla" arbetskamrat Carina Nolberg. Vi jobbade tillsammans på Furubacken i Fränsta tidigare och även på Torspro, när jag var riktigt ung. Hon hade häst förut och även minigrisar och getter (lika galen som mig nästan alltså!). Nu har hon fått en tjänst som innebär att hon jobbar på flera olika ställen, ungefär som en pooltjänst. Kul tycker jag för då kommer jag att jobba mycket med henne! Har jag tur så blir vi även grannar i framtiden!
 
 
Börjar bli dags att planera inför årets medeltidsmarknad i Kälen och riddarspelet. Det svåra är, känner i alla fall jag, att "förnya" oss varje år. Ingen vill ju komma och titta på oss om vi gör samma sak varje år. Olina kommer inte vara med i år, eftersom hon snart flyttar till USA ett år som au-pair. Återstår att se om Elin och Ellen blir med. Astrid och Elsa är i alla fall sugna! Apropå Kälen, så är jag sugen på att göra nån form av sammarbete med bästa Siv Olsson. Tanken var att ordna en två dagars långritt, som innebär att vi första dagen rider upp till henne där vi får äta gott, massage och lite "spabehandling". Efter att vi sovit över rider vi hem hit igen. God lunch äter vi båda dagarna efter vägen på lämpligt ställe. Jag skulle gärna rida på en sån tur i alla fall!
 
 
Finns lite fördelar med krånglet med textningen på bloggen. Jag måste ju lägga in bilder för att det ska bli lite mer lättläst och vad lämpar sig bättre än ögongodiset Jensen Ackles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0