Gaffelkrokar

Onsdagen den 15 januari
 
Fick ta hjälp av den ymgre generationen dvs Elin för att fixa textningen på bloggen och hon fixade det i ett nafs! Så nu funkar det mycket bättre.
 
Började göra en enklare variant av värmebalja utan el. En plastbalja med en skiva markisolering i botten och ytterligare en balja i den första. Sen fyllde jag på med fogskum, men jag fick slut på fogskum. En flaska till skulle ha behövts. 
 
 
Jag har aldrig varit nån stor älskare av tatueringar, men denna skulle jag faktiskt kunna tänka mig pryda kroppen med. Återigen en Supernaturalgrej. Änglavingar med en demonskyddande symbol i mitten. Samma symbol som Sam och Dean har på bröstet. Med vingarna till blev den riktigt läcker tycker jag.
 
 
Hittade de här bilderna på facebook. Jättefina saker att göra med gamla bestick! Har inte slöjdat på länge, men nu blev jag jättesugen på att göra nåt liknande. Gaffelkrokarna är ju gudomliga!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0