Lockar, smink och fest

Måndagen den 21 januari
 
Gick "all in" i ett försök att snygga till mig inför Robert fest i lördags. Först ett besök hos Lilla Hårsalongen på fredagen för att fixa lite nya slingor och klippa mig lite.
 
 
Sen på lördagen fick Ellen ta vid med smink och locktång:
 
 
Jag blev först väldigt skeptisk till den kraftiga sminkningen men Olina övertygade mig att det skulle se ut så! Länge sen man var så uppiffad! Lånade förresten Ellens skor och top också! Tur man omger sig av moderna ungdomar!
 
Idag var man tillbaka till den oglamorösa vardagen i stallet:
 
 
Det blev i alla fall en lyckad fest med god mat och trevliga människor!
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0