En bit in i juni

Söndagen den 17 juni

HERREGUD! Mer än halva juni har redan gått! Men nu har jag bara 2 jobbardagar kvar sen är jag ledig i 11 veckor!
Eller ledig var väl fel ord kanske. Får knappast mindre att göra resten av sommaren!

Senaste veckorna har jag hållit på med riddarträning tillsammans med Astrid och på nationaldagen var det uppvisning på Lindberga. Det gick bra och nu laddar vi för medeltidsmarknaden i Kälen på midsommarafton.

Fem fina kaninungar har vi fått och snart börjar de nog komma ut ur boet.

Astrid har börjat rida Hubbe lite mer, så då får Elsa chans att ta över Penny. Ellen och jag var på promenad med tjejerna idag.



Nu hoppas jag på lite bättre väder, så vi kan fylla upp poolen. Astrid längtar efter att få bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0