Jättesjuk!

Lördagen den 14 april

Jag är fortfarande sjuk och igår bestämde jag mig för att åka in till Vårdcentralen. Väl där visade det sig att jag var sjukare än jag trodde. Läkaren ville lägga in mig på sjukhus eftersom jag tydligen har lunginflammation och kraftig bihålsinflammation i kombination med långvarig feber (11 dagar). Bihålsinflammation som inte ger med sig kan tydligen gå in i huvudet och ge hjärnhinneinflammation. Men naturligtvis satte jag mig emot det och sa att det behövs inte. Så det blev antibiotika och ordination på vila i stället. Redan i kön på Apoteket ångrade jag mig! Det skulle fasen varit skönt att få ligga på sjukhus och vila upp sig! Jag har fortfarande feber och en riktigt eländig hosta, så hittills har antibiotikan inte gett effekt i alla fall. Men jag hoppas verkligen det lättar snart! Som det är nu orkar jag nästan inte göra nånting!
I stallet har jag varit minimalt och tack och lov att stalltjejerna har påsklov och kunnat hjälpa mig mycket. Jag hade ju planerat att göra en massa i och kring stallet nu när det torkat upp och tjejerna hade påsklov, men det blev inte ett endaste dugg! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste se till att ta hand om dig! Jag håller tummarna att du snart är frisk och fräsch igen!

2012-04-16 @ 07:53:02
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0