Redan september

Söndagen den 4 september.

Ja, ja jag vet att det går längre och längre mellen mina blogginlägg, men jag hinner för fasen inte med mig! Och jag har jämt så mycket jag vill säga, så det tar ju sån tid att göra ett inlägg. Men jag SKA försöka bättra mig!

Daisy har dragit vagn fler gånger och vi har travat lite också. Hon är helt underbar! Ska försöka lägga lite mer tid för henne den här månaden, så vi kan kalla henne ordentligt inkörd. Måste försöka få Jack framför vagn också någon gång.

Har varit ute på en långritts tur med ett trevligt gäng och bortsett ifrån att stackars Afrodite och Anna som red henne blev stungna av jordgetingar, så var det en riktigt fin tur. Robert mötte så klart upp vid Skinnsjön med en het Tacogryta, som var jättegod. Jag har lagt upp bilder på min hemsida från turerna i sommar.

Kaninerna tog sig ur sin bur för några dagar sen efter att Svenne skadat den. Fia-Lotta höll på att mista livet, när Ia kastade sig över henne och trampade på henne. Otroligt nog så verkar hon klarat sig undan med bara ett skadat öra!

Usch och fy vad mörkt det blir tidigt på kvällarna nu! Och värre ska det bli! Eländes, elände! Snart står man där och knackar is ur frusna baljor!

Mork, Linda och Stellmagg


En mycket glad Anna

Älgkebab med pitabröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0