Älgjaktsvecka

Fredagen den 9 september

Hela veckan som varit har jag varit ensam med barnen, eftersom Robert varit i jaktstugan i Åsen. I kväll är han hemma på en snabbvisit innan han far i morgon bitti igen. På söndag blir det till att ta reda på älgkött. Förkyld har jag varit ett par dagar, men nu känns det lite bättre och febern är så gott som borta.

Om allt går som det är tänkt ska Ia flytta ner till Dalarna snart till sin blivande åsnekompis. Det är väl bara transporten ner som måste fixas på nåt vis. Det är en kvinna som har god erfarenhet av mulor sedan tidigare, men som nu förlorat sin, som söker en ny mula.

Veckan har annars bjudit på en del otroligt fina ridturer med allt trevligt folk som varit här. Senast idag var jag ute med två trevliga tjejer på en kanontur. Fint jobb jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0