Sliten

Söndagen den 22 maj

Vilken jävla helg detta har varit! Så jävla dålig och så jävla bra! Ni som sett  mitt förra blogginlägg förstår mig när jag säger att jag tillbringat nätterna klarvaken och storgrinande med en ångest som jag aldrig varit med om tidigare! Sen har jag repat mod och haft några helt fantastiska dagar med makalöst vackert väder och kunnat ägna mig åt såväl träning som tävling med hästarna. Nu är jag så trött, så trött och skulle nog kunna sova ett dygn om jag fick!

Min sista promenad med hunden Elsa är ett sånt där minne som jag aldrig kommer att släppa. Vi tillbringade årets hittills vackraste kväll nere vid Ljungan där hon fick springa omkring lös medan jag satt på en sten vid vattnet och grät tills tårarna tog slut. Herregud, vilken jävla mardröm! Men det blir väl bättre så småningom.

Kommentarer
Postat av: stenbergsanna

Usch, jag lider med dig! Men det kommer bli bättre, det blir det alltid på nåt märkligt sätt.

2011-05-23 @ 08:15:41
URL: http://stenbergsanna.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0