Vart tog helgen vägen?!

Söndagen den 7 december.

Sitter här och funderar över var mina tre lediga dagar tog vägen. Nu är det dags att jobba i morgon igen. Ska göra ett par hundra ischoklad på jobbet i morgon och det ska faktiskt bli roligt.

Inte fan hann jag ut och åka släde! Robert hade julkonsert i Ånge i dag, så jag hade ingen som kunde vara med Astrid. I fredags jobbade han ju och i går hjälpte jag mamma och pappa att få upp ljusslinga mm. Anna och Tomas var in på en visit i går kväll och naturligtvis var Robert borta på julbord. Synd, för vi hinner inte träffa dem så ofta nu förtiden. Anna och jag som bakade och gjorde så mycket julgodis tillsammans förr. Nu hinner vi knappt träffas.När hon var mammaledig och jag gick med gipsad fot eller liknande hade vi massor med tid. Kommer ihåg när Mimmi hade fått valparna och Robert bodde i Ljusdal på veckorna och jag bröt benet. Då var hon och Karina här och torkade hundpiss och servade mig. Det var tider det! 

Maria ringde och ville ha mig med till Alfta för att titta på unghästar hos en hästhandlare där. Hon är sugen på en unghäst och har hört talas om några intressanta där. Tror ni man blir sugen eller? Men naturligtvis kan jag ju inte, eftersom jag jobbar och inte vill släpa med mig Astrid så långt om jag vore ledig heller. Suck! Fast förresten, så är det väl lika så bra att jag inte tittar på hästar. Vi vet väl alla hur det brukar sluta! Jag undrar faktiskt vem som köpte den otroligt härliga ardennern i Bräcke som jag skrev om förut.

Ikväll är det dags för Supernatural igen! Ni missar väl inte det!

Nej, nu ska jag försöka få färdigt Lovikkavanten jag håller på med innan jag lägger mig. Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Olina

Jag missade det;D

2008-12-08 @ 21:10:40
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Maria J

Synd att du inte kunde följa med han hade många hästar det var roligt att se.mvh maria

2008-12-10 @ 08:36:23
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Postat av: olina

men emma då, nu måste du ta och blogga mera:D

2008-12-12 @ 15:47:01
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0