Förkyld

Torsdagen den 6 augusti

Idag är vi ordentligt förkylda både Astrid och jag och har tillbringat större delen av dagen på soffan. Jag börjar bli hjärntvättad av Händige Manny och Musses klubbhus!

Om bara Bestmaggan kunde brunsta snart! Jag ber till Gudrun att vi inte har missat hennes brunst! Vi ska ju eventuellt till åsnetävlingarna i Sala med Iris och en av åsnorna den 15:e och då vill jag ju köra hem Ceasar före det. Men det återstår att se om jag får resebidrag av Såf. Annars har jag inte råd att åka. Det är multema med bla coonjump, så det skulle vara kul att vara med. Nu till helgen (lördag) ska Olina och Afrodite till Bräcke för att förhoppningsvis ta sig runt banan denna gång.

Jag har lagt Astrid nyss och ska gå ner till stallet för en sista utdelning av hö plus att jag ska gosa lite med nya kaninen som vi döpt till Mona-Lisa. Hon är lite skygg, när man ska fånga henne, men sitter sen still i famnen. Hon är helt bedårande vacker faktiskt! Har lagt bort batterikabeln till kameran, så jag kan inte ladda den, annars skulle jag lägga upp några bilder på henne. Förresten, AnnaPanna, det fanns en Tysk Jättecheckdam i Kramfors som hette Madame. Det vore kanske nåt till din kille? Säg bara till. så tar jag ner henne, när jag skjutsar tillbaka Ceasar!

Nej, nu blir det en sväng till stallet, sen ska jag bänka mig med snorpapper i soffan och försöka hitta nåt sevärt!

Om jag lyckas ta mitt efterlängtade BE-kort vill jag ha ett sånt här släp!
http://www.blocket.se/skaraborg/Amerikansk_hasttransport_22878356.htm?ca=4&w=3

Kommentarer
Postat av: Ellen

blir mycket bärplockning om du ska ha råd med en sån ;)

2009-08-06 @ 20:11:34
Postat av: AnnaPanna

Hmm... En tyska...? Man kan kanske kastrera så man slipper småungar... Nä, fy Emma! Inte lura på mig nå fler djur!

2009-08-07 @ 08:03:58
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com
Postat av: AnnaPanna

Förresten! Händige Manny och Musses klubbhus känner jag väl igen! Liksom Små Einsteins och Sportacus och gänget... Livet blir liksom lite förändrat när man har småbarn.

2009-08-07 @ 08:54:45
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com
Postat av: olina eriksson

haha, man kan ju alltid hoppas att vi kommer runt denna gång:P och jag håller med Ellen om att du måste nog plocka ganska många bär om du ska ha råd till en sån:P

2009-08-07 @ 11:27:08
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0