Rymlingar

Torsdagen den 2 september

Hunden Elsa håller på att driva mig till vansinne! Hon har lärt sig att krypa ur selen och att gräva sig ur hundgården. Jag släpar större och större stenar dit, men hon gräver sig förbi. Idag hade hon GNAGT sig genom en planka och grävt ett hål ut i friheten. Inte kan jag ha henne på löplinan heller eftersom hon slingrar sig ur alla selar jag hittills provat. Ska prova halsband på henne i morgon, men då stryper hon sig väl.
Grisen är lika förryckt och rymmer ur sin hage. Idag gjorde hon grannarna sällskap på vedbacken innan jag såg att hon var borta. Sen har vi ju då kära lilla Hubbe som återgått till gamla ovanor och tillbringar mer tid utanför hagen än i. Blir snart tokig av alla frihetstörstande djur!

Astrid hade magsjuka i natt, men mår mycket bättre nu. Nu återstår att se om Robert och jag klarar oss. Men man är väl enfaldig om man inbillar sig det!

Kan ni fatta att vi redan hunnit in i september? Det är mörkt så tidigt på kvällen redan och värre ska det bli.Hu!

Kommentarer
Postat av: Karina

Elsa (the dog) är likt sin far ;-)

2010-09-02 @ 21:48:26
Postat av: Gunilla

Här i mitt kök har jag sex rottisvalpar som rymmer hela tiden.Alltid så kul att läsa din blogg.

Gunilla =)

2010-09-03 @ 18:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0