Påsk

Söndagen den 4 april

Vilket härligt väder det blev idag! Vi har grillat hamburgare på altanen tillsammans med Tomas och Anna och deras barn. Sen satt Anna och jag i solen medan barnen lekte och Robert och Tomas snickrade. Känns verkligen att våren är på väg!

Nu har Penny tyvärr blivit ordentligt halt på höger framben och jag hoppas att det inte är något allvarligt. Det finns ingen svullnad eller värme och hon reagerar inte på att jag böjer och känner, så jag hoppas att det är något som går över. Kanske har hon halkat på någon isfläck i hagen. Daisy blev ju halt på liknande vis strax före åsneutställningen i fjol och hon blev ju fort bra igen av sig själv.

Jag skjutsade ju Olina till Bräcke på tävling i fredags och det gick väl skapligt. Filmer finns att beskåda på Olinas blogg.

Jag har mest bara vilat varje dag i nåt slags försök att läka ihop min muskelblödning, så jag tycker faktiskt att jag är lite bättre nu.Hoppas det hinner bli ännu bättre innan det är dags. Men man blir ju knäpp i huvudet av att bara slappa hela tiden! Ser verkligen fram emot att inom en snar framtid kunna börja arbeta hårt med kroppen igen! Trodde väl aldrig att man skulle se fram emot att få bära vatten och liknande, men det gör jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0