Tillökning

Söndagen den 1 november

Då ryktet börjar spridas gör jag väl bäst i att tala om för alla att vi kommer att bli 4 i familjen till våren. Eftersom vi inte har en aning om när det är dags ska vi in för ultraljud nu på fredag för att försöka få ett datum att gå efter. Barnmorskan gissade på slutet av april, men som sagt vi får väl ett mer exakt datum på fredag. Jag är förvånad över att ingen har påpekat att jag börjar se tjock ut. Jag använder byxor nu som jag hade krympt ur i somras, eftersom jag då gått ner 7 kilo sen jul. Bortkastat! Får väl hoppas att jag inte lägger på mig 19 kilo denna gång! Jag vaccinerade mig i onsdags, eftersom jag numer tillhör riskgruppen och jäklar, vad jag fick ont i armen. På kvällen kunde jag knappt använda den och det gjorde ont minsta lilla jag stötte i den. Sen blev jag förkyld också men det behöver ju inte ha varit av sprutan.

Ellen har fixat till min header. Vad tycker ni om den? Me mucho gusto! Plus att ni kan lyssna på några av mina favoritlåtar om ni vill!

I kväll är det TV godis i form av Supernatural! Tror jag ska ta en kall dusch innan så jag skakar av köld och inte kan somna! Jag mistänker att jag drabbats av nån sorts förbannelse som gör att jag somnar när det är bra program på TV. 


Kommentarer
Postat av: Maria J

Grattis! gud va roligt

Kram

2009-11-01 @ 22:04:44
Postat av: AnnaPanna

Hi hi, ja snart får du VERKLIGEN häcken full!! Med två barn och en massa djur. Närå, det är inte säkert. För egen del tycker jag (än så länge) att det är enklare med två barn än vad jag hade förväntat mig.

Kramar i massor!

2009-11-03 @ 14:45:27
URL: http://stenbergsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0