IP.81.226.26.49

Onsdagen den 17 juni

Det är ju lätt att tro att man är helt anonym när man är ute på diverse sidor och tex kommenterar bloggar utan att skriva namn. Dock lämnar man ju alltid ett IP nummer efter sig och det är faktiskt så enkelt att man kan googla på det numret. Vips så kan man enkelt se vad personen varit inne på för sidor och genast är man inte så anonym. Jag vill i alla fall härmed undanbe mig vidare "anonyma" kommentarer som jag tycker besudlar min blogg. Hädanefter kommer jag helt enkelt att radera sådana. Om ni inte gillar att läsa min blogg, så är det ju enkelt att låta bli. Tack på förhand!

Idag har jag tagit det ganska lugnt, eftersom jag åkte på feber i går kväll och varit lite matt. Till frissan har jag i alla fall varit (jättelänge sen sist!) och slingat mig. Skönt att bli lite sommarblond.

På kvällssidan började jag röja ut i svalen mellan logen och stallet. Där är det tänkt att det ska bli en stor stallgång med gott om plats att pyssla med hästar/åsnor. Ska fortsätta med det i morgon.

Kommentarer
Postat av: Gunilla Mellgren

Hallå! Finns det dom som retar sig på din blogg?!?

Jag måste alltid innan jag lägger mig gå in å kolla va du haft för dig.Skrattar högt när jag läser om alla dina vedermödor. Tack för tipset om selen jag har köpt den. Vi ska till Göteborg på ACDC i helgen.Säljaren var jättetrevlig å ska köra den till vårt hotell.Hon trodde inte att vi hittade annars snällt va!

Kramar till dig från mig å tack än en gång

2009-06-17 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0