Gatufesten

Torsdagen den 2 juli

Värmeböljan håller i sig, men idag fick vi äntligen den efterlängtade AC anläggningen på jobbet. Jihoo! Nu behöver jag kanske inte springa och spola kallvatten över ben och huvud i städskrubben för att överleva arbetsdagen.

Jag hängde på några kompisar ner till Gatufesten igår kväll och jäklar vad roligt vi hade! Man kan lugnt säga att jag var sliten på jobbet idag. Dock var det inte för att jag var bakis, eftersom jag visste att jag skulle köra bil i morse, så blev det ju bara ett par cider tidigt på kvällen. Snarare för lite sömn i kombination med värmen, men det var helt klart värt det! Vi måste träffas i gen, tjejer!

Var en snabbis till Sundsvall i dag och inhandlade en massa smådjursmat och lite hästgrejor (naturligtvis!) bl.a en repgrimma i grått som kommer att vara jättefin på Daisy.

Nej, det här blir ett av mina ovanligt korta inlägg, det är så vidrigt varmt här i rummet där datorn står. Nu ska jag ut och doppa mig i vår lilla pool, så man blir sval inför natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0