Dyra tandläkarräkningar

Onsdagen den 19 november
Mamma har inte fått komma hem ännu. Stackarn har dragit på sig ett liggsår och det är olyckligt eftersom hon är diabetiker, så de vill kolla upp henne ordentligt innan de sänder hem henne. Men snart så!
Idag har vi ätit tårta eftersom min bror fyller år, men vi firar honom bättre när mamma kommer hem.

Beställde tid på Bergsåkerskliniken åt Stellmagg och Bestmaggan nu på fredag klockan 10. Det blir perfekt för tjejerna har friluftsdag och ska vara hos mig hela dagen. Ännu mer perfekt är att man får faktura så jag inte behöver betala förrän nästa månad. Jag är så fruktansvärt barskrapad denna månad! Ska ju tyvärr till tandläkare själv den 2 december.Klantade mig och missade min förra tandläkartid, så nu har de plussat på 450 kronor i någon sorts straffavgift. Det är bedrövligt nog att betala för sig när man varit där och att då få betala så pass mycket utan att ens varit dit är ju än jävligare!

Har ni sett den lilla minigrisen Doris, som är till salu på Blocket i Hudiksvall! Tänk om min galna gris skulle gilla sällskap då skulle Doris få flytta hit! Har dock tipsat Anna-Lena, så kanske hon kan bli Gizmos polare istället.



Lägger ut en underbar bild på Hubbe, som jag fått från Annette Howgate. Den är ifrån tävlingen i Timråoch är tagen medan Elin och jag är inne på banan med Stellmagg. Man kan inte tro att han har så mycket fart i sig, när man ser honom före start. Men skenet bedrar!

Kommentarer
Postat av: Frun

Hoppas mor din piggnar på sig nu!

Tandläkarna skäms inte och ta betalt dom =(

Cool bild!

2008-11-20 @ 15:09:53
Postat av: Maria J

Gud va tråkigt att behöva betala före tandläkaren när man inte ens varit där.



Hoppas att din mamma snart får komma hem!

Kram



















dläkaren men att behöva betala så mycket

2008-11-20 @ 21:38:27
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Postat av: olina

haha, det blev ju en klockren bild!;D

2008-11-21 @ 20:45:45
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0