Djupsnö

Torsdagen den 4 november

Har just varit in på AnnaPannas blogg och läst om hennes ankomst till Vietnam. Spännande! Själv skulle jag vara superlycklig om jag fick fara till mina drömmars mål : GeKås i Ullared. Jag fantiserar ofta om vilka fantastiska fynd jag skulle göra. Hästgrejor (förstås!) , julpynt och kläder. Synd att det är så långt!

Det är ju bedövande vackert ute nu med all denna snön som kommit. Men nog tycker jag att det är lite bökigt med all skottning som måste utföras och alla oplogade vägar jag måste ta mig fram på, när jag åker till jobbet på morgonen. Är ledig tre dagar nu så kanske det blir någon slädtur. Tänkte försöka hinna med att verka några hovar också i helgen. Igår kväll sprang jag ned till stallet efter tio, när Robert kommit hem från sin kurs om vindkraftverk, och fixade hovarna på Esmeralda. Kom inte i säng förrän ca kvart över tolv (igen!) och nu känner jag min lite grinig av för lite sömn. Somnade nästan vid bordet under lunchen på jobbet idag. Sover jag under fem timmar per dag en tid blir jag lite sliten. Det blir nog en tupplur med Astrid till lunch i morgon. Robert påpekar lite försiktigt ibland att jag skulle ha mer tid att ta det lugnt om jag inte hade dragit på mig så mycket djur, men så kan det väl inte vara? Omöjligt!

Är sugen på att åka till Sundsvall och shoppa lite igen. Har en del klappar kvar att inhandla. Var till tandläkaren i tisdags och gjorde av med nästan precis 2000 kronor. Lägligt, va?! Väntar fortfarande på Stellamaggs och Bm's klinikräkning. Usch! Det blir nog inte roligt!

Nej, nu ska jag hoppa i säng tidigt för en gång skull!

Kommentarer
Postat av: olina

usch för tandläkar kostnader:P

2008-12-05 @ 12:44:36
URL: http://olinaeriksson.blogg.se/
Postat av: Karina

Du borde åka på sån här "retreat" ;-) hihi

http://sv.wikipedia.org/wiki/Retreat

2008-12-05 @ 20:10:24
Postat av: Maria J

Hoppas du hinner få några trevliga slädturer nu när du är ledig.

2008-12-06 @ 08:27:19
URL: http://miamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0